Đăng nhập nhanh bằng facebook

Đăng nhập nhanh bằng facebook

Nhân Viên Nhân Sự Tổng Hợp

Công ty TNHH Nội Thất Sinh Động

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh

Loại hình công việc: Toàn thời gian cố định

Mức lương: Thương lượng

  • Kinh nghiệm

    Không yêu cầu

  • Cấp bậc

    Nhân viên

  • Số lượng

    01

  • Trình độ học vấn

    Không yêu cầu

  • Mô tả công việc

    Secretary:
    Contact to Suppliers to make Sales Contract, Ex-Import contract.
    Follow stationery and office’s equipment: fax machine, photocopy, electric and water systems. Plan and follow up maintenance and repair schedule for office equipment, machines and make monthly payment.
    Handle and arrange internal logistic services such as: cleaning, drinking water, telephone, stationery, meeting room… and facilities required for company events.
    Organize Parties and meeting as Director’s demand.
    Coordinate with the guard team to check security in company.
    Arrange logistics for business trip for visitors and employees such as: ticket booking, passports, visa application, invitations, resolutions, hotel and transportation. Go to Airlines to buy and put out VAT invoice.
    Keep all original copies of company legal documents in tidy, ordered and safe. To make notarized copies and control delivery of those documents for internal use when needed.
    Prepare minutes of meeting and distribute for people who present in the meeting.
    Translate documents from Vietnamese to English and vice versa.
    Recruitment:
    Receive recruitment demand from department, follow up different recruitment channels and propose actions or solutions to best use those channels for recruitment needs;
    Make resume search, screen resumes and applications;
    Schedule and organize tests and interviews, and perform reference checks when needed;
    Maintain daily report and update recruitment record database in timely and accurate way, file CV and applications;
    Actively propose and implement ideas or actions to improve recruitment process and attain recruitment targets;
    Contact or send email employee to annouce result.
    Monitoring training results for contract evaluation, make probation contract, labor contract for workers.
    C&B:
    Be in charge of staff social insurance, health insurance and unemployment submitting Social Insurance reports, administer social insurance books and health insurance cards registration. Ensure that the C&B operations remain compliant with the current labor legislation, collect legal documents and advising the management on the charge of relevant regulations when necessary.
    Prepare periodical labor reports to be sent to Department of Labor, Invalids and Social Affairs.
    Fill staff dossiers, update diffenrent databases (staff list, leave records, attendance records, phone lists,…)
    Check amount of worker everyday to submit for Director. Update and control leave days of employee.
    Make ATM Cards for new employees.
    Monitor and direct calculation of wages, monthly bonuses.

    Yêu cầu công việc

    Cẩn thận, siêng năng, nhiệt huyết trong công việc.
    Biết lắng nghe ý kiến góp ý.
    Có khả năng giao tiếp tiếng Anh.
    Quyền lợi được hưởng
    Ký hợp đồng chính thức, được nghỉ phép 12 ngày/ năm.
    Lương tháng 13.
    Thưởng theo doanh thu.
    Làm việc và học tập trong một môi trường năng động, chuyên nghiệp.
    Hưởng các chế độ bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội, trợ cấp thất nghiệp.
    Hồ sơ dự tuyển
    Hồ sơ (photo) gồm:
    Đơn xin việc và Sơ yếu lý lịch (theo yêu cầu đối với từng vị trí)
    Đơn dự tuyển (tải tại đây: http://www.mediafire.com/view/?nni0bpg7f8khd9b )
    Bản sao các văn bằng, chứng chỉ.
    Giấy khám sức khỏe, 2 ảnh 4x6 mới nhất.
    Photo giấy tạm trú, hộ khẩu, CMND.
    Lưu ý:
    Tất cả hồ sơ không cần công chứng, sẽ bổ sung sau khi nhận việc.
    Hồ sơ không hoàn lại.
    Khi gửi hồ sơ bằng email, phần tiêu đề vui lòng thể hiện như sau:<Vị trí tuyển dụng>_<Họ và tên>_<Địa điểm làm việc>. Ví dụ: Kỹ sư giám sát công trình _ Nguyễn Văn A_Hà Nội

    Thông tin liên hệ

    Người liên hệ: Ms Phượng
    Địa chỉ công ty: 05, KP2, đường TL54, P. Thạnh Lộc, Q.12
    Ứng tuyển: Vui lòng bấm "NỘP ĐƠN" ở bên trên để ứng tuyển công việc này
    Hạn nộp hồ sơ: 31-03-2014 (Đã hết hạn)
    Ngôn ngữ: Tiếng Việt

    Kỹ năng việc làm

    Để nhận mã xem thông tin liên hệ của việc làm này, vui lòng soạn tin: VIECLAM  441608 Gửi 8588

    Và nhập mã xem liên hệ vào ô bên:

    Mã:

    » Đăng ký Ứng viên để được tìm việc làm nhanh và miễn phí trên MyWork.

    Thông báo mywork nếu tin đăng tuyển có nội dung xấu, sai sự thật
    • Tên công việc:
    • Link công việc:
    • Họ tên:
    • Email:
    • Số điện thoại:
    • Nội dung thông báo:
    •  
    (Hạn nộp: 31-03-2014)
    Lượt xem: 1065
    Ngày duyệt: 16-02-2016
    Chia sẻ tới bạn bè
    Thông báo mywork nếu tin đăng tuyển có nội dung xấu, sai sự thật
    {error_message}
    • Tên công việc:
    • Link công việc:
    • Họ tên:
    • Email:
    • Số điện thoại:
    • Nội dung thông báo:
    •  
    Giới thiệu công ty

    Công ty TNHH Nội Thất Sinh Động

    05, KP2, đường TL54, P. Thạnh Lộc, Q.12

    Website: www.pulsehousing.net

    » Xem thêm
    Gửi tin nhắn liên hệ tới Nhà tuyển dụng
    • Họ tên:
    • Nội dung:
    •  
    Hướng dẫn làm hồ sơ trên MyWork
    Việc làm liên quan
    Nhân Viên Nhân Sự Tổng Hợp
    Công ty TNHH Nội Thất Sinh Động
    Ngày hết hạn: 31-03-2014
    (Đã hết hạn)
    3,285,363
    Ứng viên
    1,193,315
    Việc làm
    621,028
    Nhà tuyển dụng
    10,451,426
    Lượt ứng tuyển