Đăng nhập nhanh bằng facebook

Đăng nhập nhanh bằng facebook

Banquet Manager

InterContinental Nha Trang

Nơi làm việc: Khánh Hòa

Loại hình công việc: Bán thời gian cố định

Mức lương: Thương lượng

  • Kinh nghiệm

    Không yêu cầu

  • Cấp bậc

    Trưởng phòng

  • Số lượng

    01

  • Trình độ học vấn

    Không yêu cầu

  • Mô tả công việc

    • To ensure that the agreed budgeted targets are achieved or bettered.
    • To ensure that the food and liquor costs are maintained at their agreed levels and that the correct profit margins are achieved.
    • To ensure a prompt, courteous response and follow up to all enquiries.
    • To ensure that once a booking is confirmed, all details and requirements are noted, using a check list, so that nothing is forgotten, e.g.:
    - Number of covers
    - Where to assemble
    - Where to serve
    - Details of menu
    - Plan of tables
    - List of guests
    - Drinks, aperitifs, wines, liqueurs, spirits, and whether per-ordered or cash, cigars, cigarettes
    - Entertainment
    • To liaise or ensure liaison with the client a few days before the function to confirm exact numbers, in turn informing the appropriate departmental heads.
    • To ensure that bands, discos, or entertainment have been booked as directed.
    • To ensure that duty rosters are compiled, making certain that adequate numbers of experienced permanent and casual waiting staff will be on duty.
    • To check the function room, anterooms and cloakrooms for cleanliness before guests arrive, table layout and stipulated specific requirements to enable shortcomings to be rectified.
    • To greet the host and circulate during the course of the function to ensure availability in the event of a problem or complaint.
    • To ensure that the accounts department receives accurate information to enable it to correctly bill the client.
    • To ensure that all staff are correctly and smartly dressed at all times.
    • To ensure effective briefing of waiting staff before the function commences.
    • To ensure that bar and waiting staff know the limit of open bars and that this is not exceeded.
    • To ensure that the service of food and drink is courteous and professional.
    • To ensure that tables are correctly set and that table appointments, including flower arrangements, are impeccable.
    • To ensure that surplus equipment is removed once the function is over and returned to its correct storage place.
    • To check equipment against the function checklist to ensure that no items have been misappropriated or mislaid.
    • To check equipment regularly against the inventory to ensure minimum losses.
    • To ensure maximum security of all areas under your control, paying particular attention to valuable assets, e.g. silverware.
    • To ensure that all items are used for their correct purpose and not abused, e.g. knives used as screwdrivers, table-cloths or napkins used for cleaning.
    • To give feedback on guest letters and comments.
    • To ensure that attendance registers are completed daily in accordance with statutory procedures and that any anomalies are reported to the Personnel Department.
    • To carry out or ensure that regular On-the-Job Training is carried out to enable staff to perform their duties correctly.
    • To prepare and submit on the required format all information necessary for budgeting purposes, timeously and accurately.
     

    Yêu cầu công việc

    - Agile, dynamic, creative and take risks.
    - University degree in business administration, hospitality management or other related field.
    - Minimum 3 years experience in the same position.
    - Good interpersonal and computer skills.
    - Fluent English skills – speaking, reading and writing.

    Thông tin liên hệ

    Người liên hệ: Ms Khanh - HR department
    Địa chỉ công ty: 32-34 Tran Phu Street, Nha Trang, Khanh Hoa
    Ứng tuyển: Vui lòng bấm "NỘP ĐƠN" ở bên trên để ứng tuyển công việc này
    Hạn nộp hồ sơ: 31-12-2013 (Đã hết hạn)
    Ngôn ngữ: Tiếng Anh

    Kỹ năng việc làm

    Để nhận mã xem thông tin liên hệ của việc làm này, vui lòng soạn tin: VIECLAM  405630 Gửi 8588

    Và nhập mã xem liên hệ vào ô bên:

    Mã:

    » Đăng ký Ứng viên để được tìm việc làm nhanh và miễn phí trên MyWork.

    Thông báo mywork nếu tin đăng tuyển có nội dung xấu, sai sự thật
    • Tên công việc:
    • Link công việc:
    • Họ tên:
    • Email:
    • Số điện thoại:
    • Nội dung thông báo:
    •  
    (Hạn nộp: 31-12-2013)
    Lượt xem: 1164
    Ngày duyệt: 16-02-2016
    Chia sẻ tới bạn bè
    Thông báo mywork nếu tin đăng tuyển có nội dung xấu, sai sự thật
    {error_message}
    • Tên công việc:
    • Link công việc:
    • Họ tên:
    • Email:
    • Số điện thoại:
    • Nội dung thông báo:
    •  
    Giới thiệu công ty

    InterContinental Nha Trang

    32-34 Tran Phu Street, Nha Trang, Khanh Hoa

    Điện thoại: 058 3887 777

    Website: www.ihg.com/intercontinental

    » Xem thêm
    Gửi tin nhắn liên hệ tới Nhà tuyển dụng
    • Họ tên:
    • Nội dung:
    •  
    Việc làm tiêu điểm
    Hướng dẫn làm hồ sơ trên MyWork
    Việc làm liên quan
    Banquet Manager
    InterContinental Nha Trang
    Ngày hết hạn: 31-12-2013
    (Đã hết hạn)
    3,279,973
    Ứng viên
    1,191,066
    Việc làm
    619,879
    Nhà tuyển dụng
    10,431,193
    Lượt ứng tuyển